Questo sito utilizza cookie di terze parti per inviarti pubblicità in linea con le tue preferenze. Se vuoi saperne di più clicca QUI 
Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina, cliccando su un link o proseguendo la navigazione in altra maniera, acconsenti all'uso dei cookie. OK

An exploration with three bilingual children’s engagement with learning Spanish as an after-school club

L'anteprima di questa tesi è scaricabile in PDF gratuitamente.
Per scaricare il file PDF è necessario essere iscritto a Tesionline.
L'iscrizione non comporta alcun costo. Mostra/Nascondi contenuto.

This is a significant subject to investigate considering that a lack of methodology or understanding may result in a funding that the DCSF’s document and its purpose are a failure, indeed, it may have a big impact on pupils’ lives and future. The DCSF does not impose a specific methodology for teaching languages in primary schools. Instead it stresses the importance of understanding children’s engagement and motivation to learn and to maximize the benefit that learning a new language can bring. This research project will investigate engagement with learning the Spanish language as an after-school club activity. In order to do so I will observe and interview three students at Lower Key Stage 2 and relate my research to previous researches on bilingualism and policy in this area. 3

Anteprima della Tesi di Silvia Borroni

Anteprima della tesi: An exploration with three bilingual children’s engagement with learning Spanish as an after-school club, Pagina 4

Tesi di Laurea

Facoltà: Scienze dell'Educazione

Autore: Silvia Borroni Contatta »

Composta da 70 pagine.

 

Questa tesi ha raggiunto 40 click dal 07/02/2013.

Disponibile in PDF, la consultazione è esclusivamente in formato digitale.