Questo sito utilizza cookie di terze parti per inviarti pubblicità in linea con le tue preferenze. Se vuoi saperne di più clicca QUI 
Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina, cliccando su un link o proseguendo la navigazione in altra maniera, acconsenti all'uso dei cookie. OK

The Customer Relationship Management (CRM) Software Market in Italy. Key Trends and Dynamics.

L'anteprima di questa tesi è scaricabile in PDF gratuitamente.
Per scaricare il file PDF è necessario essere iscritto a Tesionline.
L'iscrizione non comporta alcun costo. Mostra/Nascondi contenuto.

MA European Business – Dissertation in Information Systems 1 /09/2003 Daniela Sepulcri Supervisor: Dr. G. Harindranath 5 operating in Italy. Finally, I have related together all these information obtaining the overall view of a market, which proves to be very difficult and challenging for CRM software vendors. My key findings relate the low penetration of CRM software in Italy, on one side to the small numbers of large enterprises, on the other side to the fact that Italian SMEs are fundamentally non-interested in CRM. The business culture and the lack of adequate IT infrastructure are also explored as the main reasons for the low uptake of front office solutions.

Anteprima della Tesi di Daniela Sepulcri

Anteprima della tesi: The Customer Relationship Management (CRM) Software Market in Italy. Key Trends and Dynamics., Pagina 2

Tesi di Master

Autore: Daniela Sepulcri Contatta »

Composta da 94 pagine.

 

Questa tesi ha raggiunto 2564 click dal 20/03/2004.

 

Consultata integralmente 5 volte.

Disponibile in PDF, la consultazione è esclusivamente in formato digitale.