Questo sito utilizza cookie di terze parti per inviarti pubblicità in linea con le tue preferenze. Se vuoi saperne di più clicca QUI 
Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina, cliccando su un link o proseguendo la navigazione in altra maniera, acconsenti all'uso dei cookie. OK

American Retail Models: Experience, Development and Transfer of Cultural Patterns to Italy (from visual merchandising to experiential marketing)

Nowadays the most successful companies are those able to activate and maintain relations with the whole universe of stakeholders gravitating around them.
In this context, the distribution channel has become decisive; this is the reason why, after having briefly analyzed the distribution channel and merchandising, the analysis has paused on retail, particularly on new models of retail that have developed in the recent years in the United States and have been imported in Italy and then adjusted to the Italian market.

N.B. For more, further and very interesting details please see index and bibliography

Mostra/Nascondi contenuto.
American Retail Models: Experience, Development and Transfer of Cultural Patterns to Italy

Laurea liv.I

Facoltà: Economia

Autore: Emanuele Mastrominico Contatta »

Composta da 97 pagine.

 

Questa tesi ha raggiunto 1072 click dal 06/11/2009.

 

Consultata integralmente 2 volte.

Disponibile in PDF, la consultazione è esclusivamente in formato digitale.