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Il brand journalism come nuovo strumento di informazione (e intrattenimento). Il caso pratico Red Bull Media House

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Bibliografia della Tesi di Nicolò Brina

R. Adriani, “The Increasing Overlap of Journalism and Public Relations Threats and Opportunities”, in “PEOPLE: International Journal of Social Sciences”, 27 agosto 2019. https://grdspublishing.org/index.php/people/article/view/2056

A.Arrese e F. Perez-Latre, “The Rise of Brand Journalism” in “Commercial Communication in the Digital Age”, 2017. https://www.degruyter.com/downloadpdf/books/9783110416794/978311[...]

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M. Lehto e V. Moisala, “Defining Branded Journalism”, in “University of Jyväskylä”. https://www.academia.edu/7331254/Defining_Branded_Journalism

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V. Yarnykh, “Brand journalism technologies in modern informational space”, 2019. https://www.academia.edu/42001412/Brand_journalism_technologies_[...] mational_space

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SITOGRAFIA

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Informazioni tesi

  Autore: Nicolò Brina
  Tipo: Laurea liv.I
  Anno: 2019-20
  Università: Università degli Studi di Milano
  Facoltà: Scienze Politiche
  Corso: Comunicazione e Società
  Relatore: Sergio Splendore
  Lingua: Italiano
  Num. pagine: 42

FAQ

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